jobb

vilken passande låt jag drog igång. jobb med afasi och filthy. som jag inte har lyssnat på sen i somras. fan vilken nostalgisk människa jag är. för det ända jag kan tänka på när jag hör den här är förra sommaren när jag och martin åkte runt i hans bil och när vi var hos chrille på kvällarna och satt på hans balkong, eller när vi spelade basket i duffnäs.. förra sommaren helt enkelt. ahh snart är sommaren här igen !

idag är det freeedag. helt underbart. och ikväll ska jag in till el amir för mitt första croupier jobb. aaa, det ska bli spännande. jag är inte nerv´ös för hur det ska gå, jag är nervös för att jag ska vara nervös.. tror jag. hah. 50 spänn på att det kommer att gå bra.

det läbbiga blir väl att åka hem klockan tre på morgonen, själv. med tunnelbana och buss. usch. får hoppas att DET går bra. ska se om jag kan springa förboi clas ohlsson och köpa ett överfallsalarm efter skolan. bara ifall att. sen sa moorfar att han ska köpa tårgas och hagelbössa till mig. tack!

nöj hörrni, nu ska jag göra mig redo för en ny dag. sol på våran sida idag!


jag och martin i pausen i en hård match basket. ;)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0