gotland here i come!

nu får jag väl ta och säga hejdå på ett par dagar! om två timmar ska jag och martin gå till bussen för att ta oss till centralen till båtbussen som för oss till nynäshamn där vi sen kliver ombord på destination gotland för en båttur på dryga tre timmar. sen är det fyra dagar med mys, promenader och god mat som gäller.

äntligen ska jag och älsklingen få vara för oss själv ett tag (bortsett från martin pappa och hans fru, som nog kommer låta oss vara). jag har längtat enda sen i höstas när vi var där sist. ååhh, bästa helgen på länge, det kan jag lova att det kommer bli!
vi hörs när jag kommer hem!


martin och felix ute på klinten. världens vackraste utsikt :).



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0