fredag

sömnen inatt vart inte bättre än den igår.. jag satt uppe sent och pluggade igår också och nu är jag helt slut körd.. kul, eftersom jag ska hålla tal idag..
därför vart det inget bloggande igår. plus att martin gick runt som en vettvilling här för att han inte fick vårat trådlösa nätverk att göra som han ville. tills jag påminde honom om att vi har ett lösenord. då vart allting plötsligt så mycket enklare.. tänka sig.

nej idag kommer att bli en seg dag. men jag ska piffa till den genom att ha min "nya" linne kavaj som jag rotade fram i mammas gardderob igår! det bästa med att ha en mamma som var mode intresserad för ex antal år sen, för det är just precis exakt dem kläderna som är moderna igen, tro det eller ej!


nu ska jag göra mig klar.


 

jatack!


 

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0