förjävligt

igår var en lång och tung kväll. mitt första pass som croupier i black jack.. så vad tycker jag då?
just idag vet jag inte. det var ju som sagt min första kväll och jag var jätte nervös och stressad. plus att jag fick åka hem själv och sitta i slussen i 45 minuter för att bussen inte gick, toppen va?

jag var hemma vid fem igår, det tog en timme och 40 minuter att komma hem från det att jag lämnade el amir. och hela dagen har jag mått dåligt. jag vet inte om det är för att jag sov dåligt eller om det är för att jag tyckte hela kvällen igår var lite obehaglig..
iallafall så har jag haft någon slags ångest och ett illamående över mig hela dag. och ändå åkte jag iväg för att träffa mickis. fast det kanske var skönt att få rensa tankarna lite. vad vet jag.
egentligen har jag ingen lust att åka tillbaka dit ikväll. jag känner mig dum. men jag ska ge det här en ärlig chans och bita ihop. allting får ta sin tid nu. en sak i taget. jag vill verkligen börja tycka det här är så kul som alla säger att det är. frågan är bara hur långtid det ska behöva ta..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0