en måndag i mängden

"det är inte kul med kuk, men det är inte kul med fitta heller.." - Nour El-Refai

vilken morgon. jag vaknad när klockan ringde och gick upp på en gång. ska jag vara helt ärlig så var jag nästan på väg upp när martin gick till jobbet. fast det var mer för att jag trodde att jag hade försovit mig än för att jag var pigg.

men jag gick i allafall upp och fick kramper i ryggslutet. ända tanken: fuck off, jag kan inte vara hemma idag!
så jag petade i mig min frukost, bet ihop och sen gick det över med hjälp av min envishet. och jaa.. självklart min mentalaförmåga att få saker att förflytta sig med hjälp av tanken..

nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka iväg till halv tio och jag kan gå till bussen.
vilken bra start på en måndag, huh?! ehvafan, solen skiner ju.


så här bra ska idag bli!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0