bakfull

igår var en intensiv kväll.. som startade i solna med lite "förkrök" (det får nog egentligen inte kallas så.) och sen studentskiva på "ett ställe" på södermalm.
tingeling och lilleskutt drack alkohol och dansade tills klockan två då vi insåg att det var dags att slänga ut oss själva och stappla hemåt.

jag tycker det var en lyckad kväll och jag träffade många som jag inte sett sen innan jul och några jag inte träffat sen i somras. long time ago, huh!

dock är den här dagen inte lika rolig. man får lida för sina upptåg. något jag kanske borde insett igårkväll, innan jag drack den där sista cidern. hej baksmälla.

martin ringde iallafall och väckte mig vid åtta tiden (inse att jag somnade vid halv fyra) och tvingade mig att gå till skolan. så här sitter jag nu och är oerhört effektiv och jobbar på som bara attan här på samhällskunskapen.

om en halvtimme ska jag gå till forum och inskaffa mig ett gäng nya studentskive biljetter. nästa vecka smäller det, igen. fast då har man ju turen att vara ledig dan efter. nej fyfan, det här är ingen bra dag.

dagens känsla förmedlad i bild.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0