all hell

ikväll ska jag ta ett stort steg i mitt liv. iallafall för mig. jag ska berätta för min chef att jag inte klarar av jobbet. att jag inte kommer vara kvar. av personliga skäl. vad fint det låter. personliga skäl. jag hoppas att jag kommer få ur mig allt jag vill säga och att det ska gå bra. att dem kommer förstå mig och inte på något sätt verka arga eller stötta. för det är helt och hållet för min egen skull jag avslutar det här. för att jag ska klara av mig själv.

men just nu passar inte det här jobbet mig. inte med allt som händer i min familj, inte med skolan och inte med min mentala hälsa.
men om jag klarar av att säga ifrån ikväll. att göra det här. då kommer jag vara jävligt stolt över mig själv. hur dumt det än låter. jag vill komma ut ur mitt fegisskal.

nej hörrni. nu ska jag börja göra mig klar.


min jeansskjorta. min älskling!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0