"you're back against the ground.."

godmorgon! ställde in första lektionen på grund av huvudvärk idag. har ingen lust att ha yoga med ont i skallen och sådär.. får bara passa mig så att jag inte kommer upp i 15% frånvaro nu bara. jag, elin och ida var ju borta från naturkunskapen igår. vi var och käkade sushi och shoppade lite i sickla. jag var i mega behov av hand- och ansiktskräm så det fick det bli. sen köpte jag en ny tjock tröja på gina. jätte mysig stickad med stor krage, ska nog hämta mina stickade träjor hos mamma idag. det börjar ju bli dags att plocka fram dem nu. jag fryser mer eller mindre ihjäl bara jag kliver utanför dörren nu, och ändå är det inte mindre än 10 grader ut.. haha, klenis? äh, jag gillar bara sommaren.

ikväll ska jag rida. åhh, äntligen är det torsdag. jag har längtat efter att få rida hela veckan, haha. jag trivs så bra i min grupp och med hästarna på velam. det är lite som ett hem där nu. man känner sig alltid välkommen. jag älskar det! plus att mickis är där på torsdagar också. vilket inte gör saken sämre direkt :)
nää, nu ska jag börja klä på mig tror jag, börjar ju trots allt 9.50.

over and out


jag saknar er!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0