"true love flames forever.."

hemma efter en någorlunda bra dag. har dock huvudvärk nu... hmmpf. försöker fixa in photoshop på martins dator, samma som vi har i skolan, så kan jag fixa och dona med bilderna hemifrån också, så behöver jag inte bara sitta i skolan. men men.
lektionerna var rätt tunga idag. kände av att jag behöver mina glasögon nu. och imorgon kan jag äntligen hämta dem :D ! mamma sa det när jag var där idag, dem hade ringt henne. så nu ska jag bara åka och hämta ut dem, vilket jag gör i samma veva som jag möter upp mickis och hämtar elsa på centralen. för imorgon kommer min korv hem igen! haha, om så bara för helgen. fan vad jag saknar henne! nu har jag inte träffat henne på ett par månader, det är så sorgligt. om  man bara hade lite mer tid och pengar så skulle vi kunna träffas mycket mycket oftare... tyvärr har man ju inte det :(..
nu ska jag leka lite med PS. ha det bra :)

over and out

// carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0