"together we cry..."

aaah, lördag och jag har inte masat mig ur lägenheten på hela dan! jag och martin vaknade av någon sjuk anledning vid kvart i åtta imorse och har inte somnat om sen dess. åandra sidan toksomnade jag vid halv elva igår, hahaha. fett kul tjej.
dagen har spenderats i sängen med naturgodis och arn. haha, fick till slut martin att vilja se den med mig. iochförsig har jag sett den två gånger redan, men jag tyckte det var dags för honom att se den också. så vi kan se tvåan tillsammans sen :) .
idag ska jag träffa mickis så fort hon kommer hem från sitt barnkalas :) .
hoppas på en händelserik kväll.
martin kollar på hockey, så jag tror att jag ska krypa ner i sängen med min bok. vi hörs!


over and out


foto av ida, redigering av mig :)


 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0