"the fallen angel.."

redo att rulla! smink, kläder och frukost är på plats och nu är det bara för mig att studsa i skorna om en kvart ungefär. skolan börjar 12:15  men samhällskunskap.. inte mitt favorit ämne, men det är uthärdligt.
har spenderat den senaste halvtimmen i badrummet sjungades och dansandes till iron maiden, medans jag idag tog riktigt god tid på mig att sminka mig och fixa till håret (vilket jag annars inte brukar göra innan skolan :P). tänk om martin hade sett mig, haha, då hade jag åkt ut med huvudet före och aldrig mer fått komma tillbaka. haha, nej men kanske.

jaja, slänger in en bild som jag gjort iordning från i söndags. nu ska jag klä på mig och gå till bussen :) ha en bra dag!

over and out


min fina prinsessa :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0