"tear it up again!"

puuh, har precis gjort klart svenskan och ida sitter i soffan och filar sina naglar. vi ska alldeles strax ut och röra lite på oss. power walka runt i orminge haha. får väl se vad det blir för någonting. eftersom vi redan har varit ute i en timme och orienterat idag så är man lite mör. men vill man bli fin får man lida pin. det tar ett par veckor att få upp kondisen och sen brukar det gå av sig själv. nej nu jävlar ska vi ut och bli snygga ;)
vi hörs sen om jag överlever!

over and out


japp dett a är jag och min extremt fula hoppsits och min nordis som inte riktigt har fått in hopptekniken ännu. kan tilläga att detta är den finaste bilden :p hahaha


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0