"stockholmcity baby!"

fotolektion och jag har suttit med photoshop i över en timme och känner hur ögonen börjar bli fyrkantiga av allt redigerande. tänkte att jag skulle lägga upp några stycken och visa vad jag har åstadkommit. nu säger dem att vi får gå om vi vill. så jag laddar väl upp bilderna och sen åker jag inte till stan och möter mickis.

over and out


malin och jackpot. det är lite synd att hon hade en så stor tröja på sig bara. den täcker så stor del av ponnyn.


jackpot och malin igen. en av mina favorit bilder :)


sist men inte minst, syrran och stefan. gillar den häår bilden fär att den utstrålar någon sorts galenskap.



//carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tack storasyster -.-'

jag ser ut som en ööh, jag vet itne vad.

bajs! -.- <3<3<3

2008-09-12 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0