"spice it up!"

måndagsmorgon den 15 september.. halva september har redan gått.. sjukt! 12 dagar kvar till jag får pengar också.. gosh.
vaknade imorse och kände mig lite konstig (eller jaa, konsigare än vanligt :P), reste mig upp och fick kramper i hela ryggslutet. ingevidare. så ida fick sjukanmäla mig och here I am.. ensam hemma hos martin igen. det är inte så jävla kul att vara här själv, haha. men jag pratade med honom i telefon för en stund sen och han kanske kommer hem och äter lunch. skulle ju vara trevligt med lite sällskap om så bara för någon halvtimme :) . men men.
tror att jag ska ta fram lite frukost och krypa ner framför tvn och inte röra mig urfläcken på ett tag. vi hörs!

over an out


tog en bild på m in älskling igår :) eller tog ganska många. här är en av dem!


//carro

Kommentarer
Postat av: ida

Sjukt fin bild :)

2008-09-17 @ 14:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0