"special special!"

oohh, sitter på fotokursen och redigerar lite bilder inför "redovisning" på fredag. jag gillar det här ämnet :) ! fotade massor nere i stallet igår och det är sjukt vilka mirakel photoshop kan göra till en bild med lite oskärpa eller för starkt/svagt ljus. jag älskar det. haha ;) 
tänkte att jag kan lägga in en av bilderna som jag håller på med nu. ponnyerna blir så fruktansvärt söta på bild.
efter den här lektionen ska jag åka och hämta tjejerna och efter det kommer martin och hämtar mig och vi ska åka och storhandla på ica maxi.
nu ska jag fortsätta en stund till :)

over and out


den här bilden har jag beskärt, fixat färger och lagt till skärpa vs. oskärpa.



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0