"seven nation army!"

goddagens! söndagseftermiddag och martin är helt uppsluppen av fotbollen på tv, så jag passade på att smita iväg och blogga lite :) har ju inte hunnit göra det på hela helgen nu. eller ja, igår kanske man ska säga.

i fredags var vi som bekant på 18 års fest, ingen höjdare till fest men det var kul att träffa emma och co. var ju ett tag sen nu. vi drog dock väldigt tidigt. jag och martin åkte hem till honom och mickis hem till sig. det jag och mickis var och inhandlade var: en hink, tio tvätt svampar, rosa raggartärningar, bilshampoo, ett litet picnic set, en rattmuff och så klart den obligatoriska wounderbaumgranen, rosa även den ;). vi fyllde hinken med alla gulliga saker och knöt ett guldband runt handtaget och gav emma det i 18års present då hon har fått en bil. jag vet ju vad jag förväntar mig av mina föräldrar när jag fyller 18! haha.

igår låg jag och martin i sängen och var bakfulla och tittade på bridget jones på spaning tills klockan vart fyra och vi gick ner till centrum och köpte godis för våra sista små pengar. (om sanningen ska fram så var det nog mest jag som kollade på filmen, martin ville mest mysa, haha) men en sköän dag iallafall. som jag avslutade med att åka hem till mickis och dela en ben&jerry med henne medans vi kollade på tv. sen hem till martin igen och sov.

idag haar jag varit i stallet, var där själv idag, emma kunde inte komma ut. pappa kom och hämtade mig på sin nya vespa, skit cool! den går rätt så bra också. jag fick skjuts hela vägen hem till martin och s¨bjöd han över oss på middag nästa söndag. martin jublade ;) haha.

nu ska jag föröska plugga lite, martin ska få hjälpa mig med matten.. vi hörs!

over and out


jag och skogstrollet. förra veckan, elsa är fotograf :)


//carro

Kommentarer
Postat av: ida

fan du skulle ha sagt till, jag hade kunnat hänga med :/

2008-09-21 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0