"only trust yourself!"

svenskalektion och jag och mailn är klara med våran uppläsning av noveller och har diskuterat klart i våra gensvarsgrupper så nu jobbar vi med vårat andra projekt.. säger vi.
om några timmar ska jag in till centralen med mickis och möta elsa. äntligen äntligen äntligen får jag träffa henne igen. det var ett tag sen nu och jag har saknat henne jätte mycket. så ikväll blir det antingen en sväng för att träffa moa eller så samlar vi tjejerna och drar en filmkväll eller något. umgås ska vi iallafall göra.
snart är det lunch och efter det har vi två "estet" lektioner. form och foto. ska fortsätta arbeta med mina husdjurs foton då. hoppas på att jag hinner klart bara, har en del foton att välja mellan :). fick några jätte fina på en liten tjej som heter malin och jackpot igår.
njaaee, nu ska jag återgå till mitt arbete, eller kasnke facebook. vad vet jag. vi hörs!

over and out


rätt häftig bild på lilla carro och remo. jag gillar den :)



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0