"om alla dem han älskat, och dem han bara sög av.."

form lektion och uttråkningen är ett faktum.. ingen fantasi idag, alls. jag som brukar vara rätt bra på den biten. vetskanpen om att det är fredag och att jag snart ska få gå hem är nog det ända som får en att sitta kvar här istället för att gräva ner sig någonstans.
nästa lektion är foto och jag ska fråga om jag får gå lite tidigare så att jag och mickis hinner åka och fixa allt som ska fixas innan det blir försent och vi måste stressa runt som galningar, som vanligt..
upplägget just nu ser ut så här:
möta upp mickis och inhandla det som behövs.
åka till pappa och hämta inline kabeln.
åka hem till martin, få i sig lite mat och göra sig snygg.
fixa musiken tills ikväll.
åka till emma och co.
festa järnet hela natten :) haha

japp upplägget är iallafall klart och resten lär ju funka hoppas jag. men men, nu ska jag försöka återvända till mina ståltrådskonst och tänka lite på min älskling, kanske fnula på vad jag ska ha på mig ikväll. jaja, vi hörs !


over and out



haha en bild från sexan, känner ni igen någon ;)?


//carro

Kommentarer
Postat av: ida

hahahahahahhahahahahahah snyggt folk! :D:D

2008-09-21 @ 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0