"never mind the silly things!"

vart helt chockad när jag tittade på klockan för en stund sen och såg att den bara var strax efter nio.. hmm, lång dag?! haha. martin har parkerat sig i soffan och kollar fotboll, själv satte jag mig och lekte med PS en stund. tog massa roliga bilder ute i stallet idag :) . elsa var med i stallet och vi passade på att hoppa lite när vi endå var två. det gick super bra idag. kelly tog tilloch med höger galoppen på första försöket, sjukt kul. sen hoppade hon jätte bra för att vara henne idag också! elsa fotade mig när jag hoppade, och oj vad jag måste jpbba med min hoppsist. skänkeln hamnar nästan på rumpan på hästen för att jag drar bak den så mycket, vilket jag själv inte känner när jag hoppar.. men men.

efter stallet bar det raka vägen hem mot martin. träffade elins bror acke på bussen och snackade lite skit med honom till orminge där jag hoppade av och smet in på foodmarket för att köpa ägg, sylt och en juice. ägg och sylt till dagens middag som blev pannkakor och juice tills imorn. på väg hem från centrum fick jag någon sjuk kramp i nederdelen av ryggen, jätte läskigt. så det första jag gjorde när jag kom hem var att bada varmt med en rosa badkula som färgade hela vattnet. martin kom in och såg lite avundsjuk ut så han fick bada med mig han också. slutade med att jag var i badrummet i 1,5 timme och hade russin fingrar. haha.
nej nu räcker det :) vi hörs.


over and out




fick till två versioner av samma bild. den första något snällare och mjukare, medans den andra blir lite med hård och kall nästan. för att tilläga så är det kejsarn nere i velam som är modellen :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0