"meningslösa måndag.."

mådagmorgon och det känns väl kanske inte allt för hemskt, men fan ínte kul heller. ska nog spendera hela bussresan till skolan med att lyssna på skumdums - meningslösa måndag. den är bra och känns så rätt varje måndag när man egentligen inte ahr lust att gå upp ur sängen före halv tolv på förmiddan. som tur är har jag ju sovmorgon på måndagar.

hur ser veckan ut då?
skola varje dag. idag efter skolan ska jag jobba, imorgon ska jag jobba och på onsdag ska jag jobba och sen åka till mamma som fyller år. på torsdag ska jag rida och helgen är än så länge fri. hoppas att den här veckan kommer att gå fort..

ni kommer snart att se lite ändringar här i bloggen. dem kommer förhoppningsvis i veckan och jag hoppas på att dem kommer bli bra :).
jaja, nu ska jag gå till bussen, vi hörs !

over and out



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0