"late night, come home.."

det är med tunga ögonlock jag skriver detta inlägg. idag har varit en lång dag!
började 8.20 med kunduliniyoga, mycket skönt och avslappnande, något som jag kommer att göra varje torsdags morgon denna termin. vidare med hela skoldagen, (utan glasögon!!) och sen en sväng förbi mamma som var jätte dålig idag... sen ner till stallet, rida en timme och sen sitta på usek-möte i nästan två timmar. skoja inte hut utkörd jag är nu, till råga på allt har jag inte hunnit äta middag heller.. men men, nu sitter jag äntligen hemma hos martin framför datan och ska snart gå och ta en väl förtjänt dusch och sen krypa ner i sängen och vänta på att martin kommer hem. kanske försöka läsa lite i min bok eller bara försöka sova lite. det skadar faktiskt inte att vara pigg på fredagar.

imorgon ska jag försöka ägna så mycket tid jag bara kan åt min älskling och diverse saker som jag tycker om att göra när jag för engångs skull har en ledig kväll. det absolut bästa skulle vara att ta ett bad och sen sitta framför en bra film och mysa hela kvällen.. vad som händer återstår helt att se imorgon, beroende på vad man är sugen på och vilket humör man är på.
nu ska jag hoppa in i duschen. vi hörs :)

over and out



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0