"just blood and sugar.."

är nu hemma hos mamma och morfar är här och fikar lite. jag har fått mig en kopp te och en halv avokado. och jag är nöjd för det :) hunen blev jätte glad när jag kom haaha, mamma också faktiskt, och ännu gadare blev hon när jag sa att jag inte skulle till stallet ikväll och kunde sitta här ett par timmar. så nu sitter vi samlade här jag, mamma och morfar och pratar lite.
martin skulle till en kompis ikväll och kommer nog inte hem förrens vid nio halv tio någon gång tror jag. så det hade ju egentligen inte spelat någon roll om jag hade åkt till stallet eller inte.. men nu har jag ont i ryggen och ska försöka vila den från att bära på saker ett tag. den här veckan iallafall. 
nää nu ska jag umgås lite med min mamma en stund. vi hörs ikväll!

over and out


stefan som dricker ur vattenkranen hemma hos pappa :)



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0