"it's not what i'm use to.."

helloj! nu är jag hemma från tandläkaren och har snackat med martin en stund så jag är inte längre så skärrad av besöket. usch vad jag hatar tandläkaren. han skulle ju bara gnälla på att jag inte borstade tänderna ordentligt och att jag borde använda tantråda, bla bla bla.. sen fick jag ta bort tandsten och jag som hatar att ligga med munnen öppen. fast det värsta var väl när han började gnälla om min piercing. som om jag inte hade kolla på konskvenserna med den.. hmpf.. ass mother.
jaja, martin kommer hem på sin lunch och äter med mig och sen åker jag iväg till skolan för att gå på en lektion, nämligen svenska. eftersom jag redan sjukanmält mig så hoppade jag ärev samhällskunskapen, orkade inte gå på den.

well well ska försöka ta mig ner till stallet ikväll och rida lite iallafall, så kanska man blir på lite mer taggat humör.
har sjuka humörsvängningar, tror att det kan bero mycket på all stress. och tyvärr så går det ut över den personen som förtjänar det minst, martin..
nu ska jag ägna mig åt någonting annat en stund. vi hörs!

over and out


lite nytt från metallica. väldigt bra låt :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0