"it's a little something down in your eyes.."

nu är jag hemma från min enda lektion som jag gick på idag och ridningen. det ahr inte hänt något särskilt mer än att vi fick rejsa på ridningen och att rejsa ponny är bvland det roligaste som finns! tro mig ;).
min underbara martin kom och hämtade mig och mickis och nu har han och jag ätit middag och ska kolla lite på tv. i natt ska jag sova ordentligt så att jag är utvilad till morgondagens kalas :) (emma har fyllt 18 och ska ha kalajs imorn). så efter skolan ska jag och mickis iväg och inhandla ett och annat och sen ska vi hem till martin och göra oss snygga :).
nej nu ska jag kolla på tv med min älskling :)

over and out



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0