"I'm burning inside.."

tisdagsmorgon och jag äter som vanligt frukost vid datorn och försöker så gott som det går att inte lämna några smulspår efter mig, haha. idag mår jag lite bättre och kommer förhoppnigsvis att överleva två lektioner och sen en kväll i stallet. får se hur det blir med jobbandet. kanske ber någon hoppa in för mig. well well. ikväll kommer iallafall martin att vara hemma, bara för att jag inte är det :p .. men men , det är så det är och vi får väl lära oss att leva med det.
om det inte blir något stall ikväll så tror jag nog att jag åker förbi mamma idag en stund. pilla lite med pärlorna kanske :) .
nu ska jag jag börja göra mig klar att gå. vi hörs!

over and out

 
ni glömmer väl inte att gå med på gratismakeup.se :)?

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0