"i'm always on your side!"

aahhh, världens bästa kille gick precis utanför dörren och åkte till sin träning, knappt en timme hann man se honom nu. sen ska han träna fotboll till åtta. komma hem och sen börja träna innebandy vid nio till halv elva. kul :(.
men men, man får lära sig att leva på de små stunderna. snart kommer mickis och vi ska ta en monster promenad i br tempo, en power walk alltså. sitter just nu och klurar ihop en rejäl runda vi kan ta, så att man måste gå runt och ha sig så att man inte kan fuska och gå hem efter en kvart.
i våras när jag hade mina sämre dagar kunde vi vara ute och gå i flera timmar i sträck. underbart att ha en sån vän som tar med en ut ibland när man behöver det. hon rastade mig helt enkelt, haha.

nu sitter jag och lyssnar på takida och bara njuter av robert petterssons underbara röst :) haha tror jag kan varenda låt utantill och på något sätt blir jag aldrig trött på dem. annars när man hittar en låt som man gillar är det lätt hänt att man spelar sönder den på någon månad och kan sen inte höra på den utan att bli irriterad. men takida har något special! har dryga 60 låtar på martins dator och kan sitta och lyssna igenom spellistan gång på gång! tror precis att jag kom på temat till min 18års fest! rock ´n roll. det kan äga rätt bra. dock är det ju ett halvår kvar, men det skadar ju aldrig att börja planera i tid, haha. men men, det är ju som sagt ett tag kvar och mycket kan hända på ett halvår.. det har vi ju märkt. men va fan. nu har jag iallafall ett hum om vad jag vill ha för tema. antingen det eller så blir det nog militär tema  ;) den som lever får se!
nej hörrni, nu ska jag börja ladda inför min och mickis "lilla" promenad! vi hörs.

over and out


jag bjuder idag: takida - burning inside. en av mina personliga favoriter :) !


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0