"helvetesjävlaskitfitthoröra!"

som ni kanske förstod av rubriken så har jag ont i örat. fråga mig inte varför, utan helt plötsligt igår så slog det lock över vänster örat och gjorde så ont att jag inte kunde sitta still. detta resulterade i att jag var uppe halva natten och sprang omkring i lägenheten så tyst som möjligt för att inte väcka martin och till slut somna på soffan. vaknade av att älsklingen pussade på mig imorse. synd att han inte kunde vara hemma med mig hela dagen idag..
för jag stannade hemma idag.

nu är jag hos mamma och ska om ca en timme ner och jobba i stallet en stund. ja, jag vet att man kanske inte ska jobba när man håller på att dö av någon slags åkomma i örat. men jag kan inte låta bli. tycker så mycket om att vara i stallet :) .
sen så jobbade jag ju inte förra veckan och red ändå. iofs var det en uppgörelse mellan mig och tjejen som jobba istället för mig hon får betalt på annat sätt.

jaja, fick någon öron grej av mamma som jag ska använda när jag kommer hem till martin ikväll. nu ska jag göra nytta. vi hörs!


over and out


jag älskar dig!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0