"gud som haver barnen riktigt kär."

halloj! martin har fått i gång sitt nitendo åttabitar och därmed försvann chansen till att någonsin mer få kontakt med honom, haha. vi har nu suttit i kanske en timme och spelat och lyssnat på thåström. martins mamma och småsyskon har varit här på fika. martins mamma hade med sig en jättegod kladdkaka :) jag gillar martins mamma!

idag har jag varit hos kelly. basse kom ner och hjälpte mig att köra henne idag. jätte spännande! han ska vara med ett par gånger till och köra, sen ska jag få göra det själv och då ska jag ta med martin till farmor i kärran, haha. gud vad han ser framemot det ;) .

imorgon är det måndag, åhh meningslösa måndag. fredag hela månan tycker jag bara. men men, imorgon har jag form, matte och hälsopedagogik, inga mördar lektioner direkt. hoppas även på att få mina glasögon i veckan. på tisdag är det jobb, på onsdag är det jobb, på torsdag är det ridning och på fredag ska emma firas för sin 18 års dag. hon fyller år på torsdag. och på lördag fyller elin år, då ska hon firas, det har bulan lovat! hmm.. vecka 37 har inte ens börjat och redan är den fullbokad och till bredden fylld. ass mother. men men, denna vecka ska jag vara riktigt duktig och göra allt som jag måste göra och sen försöka hinna träna lite också.

nää, nu ska jag vinna över min underbara pojkvän på super mario bros 3. soo long!

over and out


jag älskar dig mest i hela världen :) bild från en av många singstar kvällar <3


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0