"goodmorning sunshine!"

ååh, solen var det första jag la märke till när jag vaknade imorse. eller ja, för någontimme sen. det är jätte fint väder ute :) .
tyvärr har jag drömt mardrömmar nästan hela natten och martin har väckt mig flera gånger för att jag sparkat och låtit. usch, hoppas inte jag kommer in i en sån period igen bara. har haft helt sjukt perioder med mardrömmar och iblnad vågade jag inte ens somna på kvällarna för att jag inte ville drömma..

idag har jag bara två lektioner och börjar vid kvart över tolv. satte på mig min nya t-shirt idag. fan vad skön den var och gosh vad snyggt den satt! jagär mycker för lite längre toppar och t-shirts då jag är så kort och nästan ser knubbig ut om jag har korta t-shirts eller linnen. men den här var perfekt och fick åka på till mina mörka baggy brallor :) . helt underbar combo!
nej nu vrålar min mage efter mat! vi hörs senare :)

over and out


emma nere i stallet i söndags :)<3


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0