"go on and take a bow.."

också var det fredags kväll och ljusen är tända, martin och elsa sitter i soffan och svullar naturgodis och dricker öl. haha. själv var jag tvungen att ta ett break. fast alla kanaler vi har nu känns rätt lockande. framför allt när det är viva la bam på mtv ;). elsa ska i natt få ta plats i den stora soffan. vad hon får sova med är fortfarande ett stort frågetecken för min del. jag tror att martin bara har ett täcke. haha :p mickis var här förut men lättade fär en stund sedan hemåt med bussen.

imorn ska vi på innebandy match, då martin och chrille ska spela match och jag och ida blir publik. jaja, nu ska jag krypa ner bredvid min pojkvän i soffan, vi hörs !

over and out



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0