"frantic!"

heey! sitter på fotokursen som är sista lektionen idag *yey!* sen är det frittfram för mig att åka hem till martin och plugga hela kvällen. suck! tur bara att barnmamman ringde idag och sa att jag inte behövde hämta tjejerna på dagis, det gav mig två timmar extra att plugga idag. vilket inte är helt fel med tanke på hur mycket jag har att göra..
precis innan den här lektionen började var jag och ida ute i skogen och orienterade på idrotten. kul, men jobbigt och vi hittade sex av åtta kontroller vilket är väldigt  bra för att vara mig. som brukar hitta en eller två och sen tröttna, haha.

ikväll har martin match och jag ska ut och springa ikväll. bara så att konditionen inte är helt jävla värdelös när jag ska börja ki-boxa och gymma igen. allting blir ju så mycket roligare när man orkar hålla ut ett tag. sen så kanske man kan prestera lite bättre på idrotten också. inte helt fel det heller.
alldeles strax ska vi redovisa våra bilder för klassen.. fan vad jag bara skriver massa skit nu. jaja, vi hörs när jag kommit hem!

over and out


simon leker livsfarlig nere i stallet ;)


//carro

Kommentarer
Postat av: Ida

klockan 7 hos dig då? :)

2008-09-17 @ 14:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0