"fade to black.."

godmorgon gott folk. jag ska börja med att ursäkta den urusla uppdateringen under helgen. men jag har inte haft tid eller ork till att blogga. men nu är jag tillbaka i skolan, alldeles för tidigt, så jag tänkte att ett blogginlägg passade sig bra nu.

helgen då: i fredags åt jag och martin tacos, sen lå¨g vi och mös framför tvn tills tio tiden då vi åkte till chrille och väntade på att dem skulle bli klara. sen åkte vi hem till martin och chrilles kompis som hade fest. var där en stund och åkte sen hem.
i lördags gick jag och martin upp vid åtta och åt jätte gos frukost. sen kom chrille, ida och mickis och plockade upp oss och vi åkte till solid utrförsäljningen i järla. köpte en lång tjocktröja, en t-shirt och en väst för bara 350 kr :)!! as bra ! sen åkte jag och martin hem till honom innan han åkte iväg och spelade match. själv åkte jag in till stan och fikade med elli och köpte en ny väska på shestore. elli skulle iväg vid fem tiden så jag drog mig till chrille och philip och spelade rockband och väntade in martni som också kom dit. därifrån åkte vi sen till heroncity och åt middag (jag åt sushi =D!) och kollade på tropic thunder. as kul film.

igår var jag i stallet med emma och sen åt jag och martin middag hos min pappa. fotade ganska mycket nere i stallet igår. lägger upp bilder senare :) .
nu börjar min lektion. vi hörs.

over and out



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0