"ecstasy of gold.."

goddagens. klev precis ur duschen och känner mig sådär oförskämt fräsch :) har även mina "nya" glasögon på  mig och ser dataskärmen kanon bra, det var länge sen allting var så här skarpt. nu plockade martin precis upp en nöt som låg på golvet och stoppade i munnen, när jag påpekade det så tog han en ny nöt ur skålen la den på golvet och stoppade sen in den i munnen. usch, jag har snuts fobi..

på dagens schema står innebandy match och sen fira elin som fyller år idag, grattis baby :) ! hoppas på att det blir en bra kväll. sen så lyckades bulan med uppkörningen idag, grattis till dig med ;) .
hmm.. nu ska jag åla mig ner mellan batman lakanen i sängen och läsa i min bok, nu när jag äntligen ser någonting :)
vi hörs!

over and out


fan vad jag saknar sommarn! bilden tagen när jag och ida var på väg till inflames på grönan :)

//carro

Kommentarer
Postat av: clara

fett snyggt linne:)

2008-09-15 @ 21:41:29
URL: http://claraaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0