"deluxe edition!"

äntligen hemma igen! har nu varit i skolan och sen i stan med basse för att leta en födelsedags present till hasn mamma. det blev en jätt fin lila skål på fot. jag köpte ett par röda spetstrosor till mig själv och basse köpte en lång ärmad t-tröja. vi mötte elin på mcdonalds och sen åkte vi hem. jag och basse mötte på martin på väg från bussen. så jag fick sällskap hela vägen hem :).
det var riktigt kul att göra ngt med basse igen. har inte umgåtts med honom på  hur länge som helst.
nu har jag precis sagt hej då till älsklingen som åkt för att träna fotboll. själv ska jag ut och springa om en liten stund. ska bara samla ihop mig och byta om innan. vid sju har jag tvätt stugan. blää, det är tråkigt att tvätta.
jaja, nu ska jag göra mig klar för lite motion :) . vi hörs sen!


over and out


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0