"cry with one eye, laugh with the other!"

tjenixen! sitter hemma hos mamma och såsar framför datorn med en kopp te. något som jag nästan alltid gör när jag är här. haha. just nu förösker jag hjälpa henne att installera en skrivare, vilket för tillfället inte går så jätte bra.. men men. samtidigt försöker jag få över alla bilder från min mobil till datan.. vilket inte heller går så jätte bra.

igår kväll var jag och martin på middag hos min pappa efter att jag vart i stallet. efter det åkte vi till chrille och jag började vaxa hans bröst. haha, bland det roligaste jag gjort på ett tag. ska fortsätta med det ikväll och då får jag även middag där. chrille är min barnvakt när martin är och tränar as bra! sen skulle martin komma över till chrille efter sin träning och vi skulle kolla på film :) . vad det blir denna måndag återstår att se. nu ska jag ägna lite tid åt min mobil. vi hörs!

over and out


två glada killar i linköping på väg ner till skåne och början på deras roadtrip :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0