"cry me a river.."

mmm, proppmätt efter en underbar middag med älsklingen, bestående av tacos. gott!
har inte riktigt koll på vad som händer ikväll ännu. det känns som om det finns en del alternativ ikväll faktiskt. kusinerna har köpt rockband :D, så dit åker jag gärna ikväll haha.

efter skolan som slutade väldigt mycket tidigare än vanligt idag, redan vid halv två, åkte jag och ida till sickla och hälsade på philip på hans jobb. han såg rätt förvånad ut när vi dök upp utan förvarning. sen åkte jag till orminge och mötte martin. sen åkte vi till hemköp och stor handlade mat. inte mitt favorit intresse, men det är ju något man måste göra, och jag vill gärna vara lite delaktigt i det.
efter det åkte vi hem och packade upp allt och tittade sen på ett that 70´s show avsnitt, tog sen en dusch och lagade mat och här är vi nu. martin har parkerat i soffan och jag framför datan, som vanligt typ. haha.
kanske ska göra honom lite sällskap i soffan nu :). vi hörs !


over and out


efter ett par drinkar på dream såg alla bilder ut så här.. haha, saknar!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0