"come out, come out where ever you are.."

jag överlevde! med marginal också haha. vi började med att power walka i riktgt högt tempo och joggade sen en bit. sen gick vi in till rackethallen och väntade på chrille som spelade badminton. när han var klar åkte ida med honom hem och jag joggade tillbaka. jag kan ju erkänna att kondisen är riktigt riktigt urusel nu när jag inte tränat på ett par månader.. man jag kommer igen ;)
nu hoppas jag bara på att tiden ska gå fort så att martin kommer hem från sin match, som borde sluta närsomhelst.. saknar honom.
får se om det blir något mer inlägg idag. annars säger jag god natt och sov gott. imorgon ska jag till tandläkaren vid tio så det blir sovmorgon för min del, usch, jag hatar att gå dit.

over and out


kom hem nu snygging ! (nej han är inte alltid krigsmålad, detta var ett speciellt tillfälle!)


//carro

Kommentarer
Postat av: Millan

AAAH! MAHAHAHHAAHHA! X''D

jag tror jag dör av garv! :p

en charmerande martin på strids stigen.

haha <3<3<3

2008-09-17 @ 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0