"can you see the light?"

gokväll gott folk! för 14 minuter sedan klev jag innanför dörren till martins lägenhet som var tom så när på katten. under dessa 14 minuter har jag hunnit dricka massor av vatten och duschat. innan de 14 minutrarna har jag varit i stallet och jobbat precis som alla andra tisdagar och även haft en pratglad biltur med nina som jag jobbar med.

idag var det kul att jobba, det gick fort och alla var pigga och glada.
imorse var jag hos ögonläkaren och jag ville mörda kärringen framför mig som var nästintill otrevlig, men bara nästan.. aahh, mamma skulle ringa dit imorn och styra upp allting. vad vore jag utan min bästa mamma :)?! skoldagen gick segt även fast det bara var två lektioner. mår inge bra i skallen utan bmina brillor, suck.

nu hoppas jag att martin kommer hem snart för jag saknar honom!

over and out


sjuk sötis i soffan som inte gillar kameran <3


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0