"bad news day.."

när ska alla dessa dåliga nyheter sluta strömma in som vatten i en fors? varför kan det inte komma lite goda nyheter för engångsskull? speciellt när det rör några av ens närmaste vänner.. ååhh.. fan vad världen är beige nu. det känns inte riktigt som om det går bra för någon. och för dem som det går dåligt för känns det som om det bara blir värre och värre allting. det här måste få ett stopp, någonstans. för annars kommer vi att försvinna i depprision och misär. gosh.

annars idag då? kämpade mig igenom den otroligt tråkiga måndagen med livet i behåll. hann sen hem en sväng till pappa innan jag gick ner till dagis. våran grannes dörr var uppbruten, jag tror att dem har haft inbrott, pappa hoppades på något häftigare, som att polisen brutit upp dörren för att det pågått en misshandel eller något, jag tror ändå på inbrott. efter att jag beärat far min med en visit gick jag ner och hämtade tjejerna på dagis. lilltjejen var jätte arg och skrek hela vägen hem, precis som förra gången. det gick dock över snabbare denna gång.

sen kollade vi på my little pony och ritade. jag fick massor av fina teckningar med mig hem. som jag ska försöka sätta upp på martins kyl ;). får se vad han tycker om det haha.
han är ju som vanligt och tränar, och jag försöker få tag på moa som vägrar svara.. vi ska ut och röra på oss i höstvädret.
jaja, nu ska jag fixa och dona lite. vi hörs, puss o kram

over and out


min prinsessa :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0