"alla vill till himlen och åka limosine!"

godmorgon! sovmorgon idag och jag hade egentligen inte behövt gå upp förens om 40 minuter, men istället har jag redan varit uppe i 40 minuter. anledningen är att jag ska skriva en novell som ska vara klar på fredag, och jag kände att jag lika gärna kan börja göra det nu på morgonen så att jag har det gjort. jagär ganska dålig på att få saker gjorda, men det ska det nu bli ändring på.
igår var en dålig dag, en jätte dålig dag, därav att jag inte uppdaterade någonting, jag var inte riktigt på humör.. så moa kom över och vi såg brokeback mountain tillsammans, jag har velat se den länge, och jag gillade den :) martin kom hem på kvällen och vi duschade och gick sen och la oss. stackarn skulle börja jobba en timme tidigare idag, för det kommer några gubbar som ska installera ett nytt uttag till tvn.. vi ska få massa kanaler ! om jagf har längtat. innan veckan är slut så ska vi ha alla de kul kanalerna så att man entligen kan ha något att göra när martin inte är hemma :)


min syster har börjat blogga, spana in, hon är riktigt duktig på att fota!  http://dampapa.blogg.se
nu ska jag skriva min novell! vi hörs!

over and out



//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0