"you where good with words.."

äntligen hemma.
vi fick jätte god middag hos martins mamma idag. lasange och sen någon kaka med varma hallon till efterrätt. super gott! martins små kusiner var där också. en på två år och en på tre. hur söta som helst.

det gick bra att rida idag också. tog upp kelly på banan en stund. dressyr träning. hade först tänkt att hoppa, men insåg sen att jag skulle behöva hinder serva mig själv. så det fick bli dressyr idag. får se om jag kanske hoppar nästa vecka :)

imorgon är det måndag. och justnu känns det inte som om jag har något emot det. för på fredag åker jag och martin till gotland och myser över helgen, jag ska verkligen försöka komma ihåg att ta med mig kameran så jag kan fota. naturen på gotland är så hilma vacker.

nej nu ska jag rita en stund. håller på att jobba mycket på mina tekniker.
vi hörs imorgon :)

over and out


riktigt mysig höstbild som jag tog på väg ner till stallet igår :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0