"You know it by heart!"

freeeedag! :D
jag bara älskar känslan av att få gå till bussen på fredagar och bara veta att hela helgen ligger framför en! ännu bättre blir det nästa fredag. då är det en veckas lov och på fredagskvällen åker jag och martin till gotland.
det ska bli helt underbart skönt att få komma iväg lite ett tag.

idag ska jag och älsklingen baka muffins av olika slag och sen städa lite i lägenheten. kanske äta lite god middag också :). vi får se hur det blir. lugnt hoppas jag i alla fall att vi ska ta det för jag är helt slut i hela kroppen. har fått träningsvärk i muskelfästena i vaderna. hur man nu lyckas med det. haha.

imorgon ska jag tävla och därför avstod jag från att träna idag. tänkte spara lite på mina ben tills imorrn. för det var riktigt vidrigt att rida med träningsvärk igår. plus att jag inte fick hoppa den hästen jag skulle tävla heller.. men det gick rätt bra ändå. martin var med ner och kollade.
nej nu ska jag äta en apelsin.

vi hörs senare!
over and out


kom hem nu!


//carro

Kommentarer
Postat av: isabella

hej jag vill bara tipsa om att jag ritar porträtt på beställning för bara 200 kr..

perfekt födelsedags present tex, eller kanske bild på barn eller djur, självporträtt etc..

kolla gärna in min blogg för att se mina tidigare alster.



mvh isabella

2008-10-17 @ 18:44:17
URL: http://metrobloggen.se/isabellatsang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0