"when i passed you in the dorrway.."

goddag gott folk :)
idag är det torsdag och jag sitter hemma hos min mamma och myser lite. musiken på bloggen verkar fungera alldeles utmärkt! det gör mig nöjd, haha.
någon annan som var nöjd var martin när han kom hem igår och jag visade att jag bakat muffins till honom. medans han åt dem passade mongot på att berätta att han inte kunde komma och kolla på min tävling på lördag.. för att han skulle spela innebandy. besvikelsen är enorm.
men jag har tvingat honom att komma ner och kolla när jag hopptränar idag istället ;). haha.

jaha, nu ska jag umgås lite mer med min mamma innan mickis kommer.
vihörs senare :)

over and out


jag i vintras. kolla håret, jäääätte mörkt. (jämfört med vad det är nu alltså)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0