"what you know about that?"

onsdagskväll och nu är veckan typ slut. ja, det brukar faktiskt kännas så när man sitter här på kvällskvisten, nyduschad och färdig för sängen.
imorgonbitti invigs nya forum. självklart kommer jag och mickis vara där redan vid tio och hänga på låset. hoppas på att det inte är så farligt mycket folk då. vilket det förmodligen kommer att vara.

sen skolan slutade har jag passat tjejerna och tränat ett hårtpass med ki-box med mickis. det är så skönt att få slå av sig lite ibland. nu kommer jag ju inte kunna träna förens på onsdag igen heller. eftersom jag åker till gotland på fredag! läääängtar verkligen.

nej nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en stund :) vi hörs imorgon! god natt och sov så gott..

over and out


åååhh, jag saknar redan sommaren hur mycket som helst..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0