"we don't celebrate sunday anymore!"

godmorgon!
för drygt två timmar sen väckte martin mig med jätte god frukost. jag hat träningsvärk i hela kroppen och ska strax ner till gymmet igen. idag ska jag träna benen.
igår blev det rygg, nacke, axlar, lite bröst och biceps. tro mig, det känns att man inte tränat sen innan sommarn!
inledningsvis går jag alltid på crosstrainer maskinen eller springer på bandet. nu ska jag börja mer med att springa på bandet så jag vill få upp konditionen.
åhh vad jag älskar att träna :)

martin åkte precis iväg och ska spela match. efteråt skulle han ut med sitt lag, så honom lär man ju inte se röken av på hela dan..
men mickis håller mig sällskap istället :) . nej hörrni nu ska jag byta om till träningskläder så jag kommer iväg någon gång :) . vi hörs sen!

over and out


papparazzi bild tagen på martin i åhus i sommras :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0