vändtia och crabsticks.

dagen har förflutit och mörkret har lagt sig här på gotland. med klockan tillbakadragen en timme kommer även mörkret en timme tidigare. klockan är bara sex och det är redan helt svart.

dagen har spenderats framför tvn med ritblocket i knät. när vi kom hit i fredags hittade jag en nemi tidning. jag har alltid älskat att teckna nemi, så det är vad jag har ägnat dagen åt. eller i alla fall tills jag fick kramp i lillfingret. det blev en fin bild att sätta på kylskåpet som en liten tack present till martins pappa och hans fru.

till middag ikväll blir det pepparbiff med potatiskroketter, bearniesesås och crabsticksallad. åhh, jag bara längtar tills vi ska äta.
efter middagen ska jag ta revanch på martin i TP som han lyckligt vann igår kväll. efter det blir det nog en film och sen i säng för att vara pigga och glada tills imorgon då vi ska in till visby och shoppa. till och med martin ser framemot det. haha. sen blir det nog till att äta någonting inne i stan.

nej nu ska jag återgå till vårat vändtia spelande, som jag just nu kickar ass i.
vi hörs :)

over and out


//carro

Kommentarer
Postat av: sara .b.

mkt snygg blogg! :)

2008-10-27 @ 15:59:05
URL: http://bruggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0