Tidigt på morgonen.

godmorgon!
martin kunde inte sova och gick upp redan vid halv åtta. jag vaknade till liv för en halvtimme sen och ville inte ligga kvar i sängen själv. så jag gick också upp.
underbart att man startar minisemestern med att gå upp fett tidigt. haha.

vi kom i alla fall fram till visby vid halvtolv igår. sen tog det väl ca 30 minuter att åka hit till huset.
när vi kom igår var det helt kolsvart och man såg knappt handen framför sig. men nu när det är ljust och man ser hur det ser ut, shit vad vackert det är. och hittills har jag bara tittat ut genom förnstret. så fort vi har ätit frukost så ska martin visa mig havet ner vid klinten. då sla jag försöka ta lite fina bilder.

nu ska vi äta frukost. jag hör av mig sen :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0