"She's the one."

borta bra men hemma bäst.. njaa, i det här fallet är det nog hemma bra men borta bäst. redan när vi satt oss i bilen igår så längtade jag tillbaka. varken jag eller martin ville åka hem.

men i övrigt så gick resan bra och vi kom hem utan problem. nu håller jag på att ladda in bilderna från kameran och tänkte lägga upp så många som möjligt när dem är klara :).

om några timmar ska jag få träffa min elsa igen :) och min mickis och kanske ina också. vilket skulle vara helt underbart då det snart är ett år sen jag träffade ina. men vi får se hur det blir med den saken.
sen ikväll åker jag och elsa till min pappa. och imorn åker jag till min mamma och bakar bullar. på fredag hoppas jag på att få vara med mickis.

återkommer om en liten liten stund med alla bilder :)

//carro

Kommentarer
Postat av: Linn

Mysigt att baka =)

Ha en trevlig dag!

2008-10-29 @ 09:58:45
URL: http://mrsg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0