"sex is life"

and life is good ;)

jahaja så satt man här igen. haha. dock med väldigt mycket mer samvete nu än annars. jag ahr varit ute och sprungit. även om det inte var långt så var det en början. detta ska jag försöka få till en vana. i alla fall tills jag fått tummen ur och förnyat mitt gymkort, så att man någon gång i livet kan komma igång. nu har jag ju faktist fått med mig ida och moa på det här också.

mhm, martin är och tränar och kommer inte hem förrens halv tolv någon gång. och då har jag planerat att sova idag. har varit så fruktansvärt seg och trött idag. vart ganska sent igår kväll och väldigt tidigt imorse..

engelska böckerna ligger på vardagsrums bordet och bara skriker efter mig nu. jag borde plugga och jag ska plugga. snart..!

passade tjejerna idag och allting var en enda röra av höstlöv, teckningar och kojbygge. jag var helt slut vid halv sex och tröck ner ungarna i soffan och satte på lotta på bråkmakargatan. jag kan inte riktigt hålla samma tempo som dem. haha. kom tillslut hem och älsklingen låg och degade i soffan. vi han slåss en stund innan han gick ner i tvättstugan och jag började med maten. japp ni läste rätt. jag lyckades laga till mat idag. spaghetti och köttbullar. enkelt, gott och det går snabbt. finns nog ingen bättre maträtt för min del haha.

nej nu ska jag faktiskt försöka plugga lite engelska.

over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0