"running around."

godmorgon!
jag har nu varit vaken i mer än två timmar och ledsnade på att sitta vid tvn. längtade lite till bloggen :).
anledningen till att jag inte hann skriva något igår var för att jag somnade vid nio halv tio tiden. i soffan.
det tar verkligen på krafterna att tävla. haha.
man är så uppspelt och lite nervös hela dan. så när man väl kommit av hästen och är klar med allt så är man helt slut körd, även fast man bara suttit på hästen i typ tjugo minuter.

hur gick det i tävlingen då?
jag är skit nöjd! gick helt felfri och jag märkte att kejsarn tyckte det var jätte kul. problemet var ju bara att det gick för fort. i vanliga fall så ska man ta sig runt banan så fort som möjligt och utan några fel. men här hade man en ideal tid att komma så nära som möjligt. 2 minuter och 8 sekunder. grejen är den att jag hade en stor häst som har lite svårt att korta galoppen. och när han väl rullade på så bra och hoppade så fint så tyckte inte jag att det spelade någon roll. vi slutade på 1 minut och 17 sekunder. haha jag tror att vi var snabbast av alla. det där med att rida långsamt är inte riktigt min grej.
men kejsarn tyckte det var kul och jag tyckte det var skit roligt. det var länge sen det var så här kul att rida! haha.

idag ska jag ut till ingarö och rida på kelly. kanske ska hoppa lite idag igen :) nu när jag har fått in tekniken liksom. men vi får se.
först och främst ska jag försöka få tag på emma. för att se när vi ska åka ut.
nu ska jag klä på mig. vi hörs!

over and out


ida fotade mig och kejsarn innan vi tävlade.
olle hade tydligen några coola bilder på sin kamera. ska försöka få tag på dem :)


//carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt gratis smink!! samla poäng och få presentkort på KICKS! enkelt som fan och funkar på riktigt! :D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=134479

2008-10-19 @ 17:46:55
Postat av: Zarah

söt häst :)

2008-10-19 @ 17:46:56
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0